lördag 11 augusti 2012

Fest (nyss hemkommen ifrån)

Det är kul så länge det varar. Men jag vet numera när det är dax att gå hem. Det är inga katastrofala saker utan bara: Mat -gott. Vin-likör - gott (men sen är det dax att vika sig). Jag tål inte mycket numera vilket inte gör mig så mycket när jag är hemma men när jag är borta så känner jag mig inte bekväm om det blir lite för mycket. Jag tror inte någon märker att jag inte mår bra utan det är bara jag som känner att: Nu är det nog. Jag gick hem långt före min man.
Men det är ju faktiskt bra att jag kommit så långt... för ett år sedan blev det katastrofläge när jag drack lite för mycket. Och då menar jag lite för mycket. Inga mängder....Ska jag dricka vin sitter jag helst i soffan framför TV:n så jag har närma till sängen om det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar